Joo-o aivan ootta nähäny oikeen. Ja senkin varmahan ootta jo käsittäny, jotta se ei oo suamia. Joku voi tiätysti luulla, jotta Vaiskai yrittää ottaa yhteyttä ulkoavaruuteen. Mutta ehei.

Otsikko on puolalaasen, nuoren pianistipoijjan sukunimi! Joo, kyllä. Laskitta oikeen 11 kirjaanta ja vain 2 vokaalia. En tierä kuinka puolalaaset sen lausuu, mutta mulla oli suuria vaikeuksia. Suunnattomasti oon onnellinen, jotta mulla on viälä omat hampahat. Teko-sellaaset olis jo paiskaantunu päin näyttöruutua ja haliennu.Päättämätön

No kohtapualehen mä näen sen poijjan oikeen kärestäni ja toivommukahan kuulen sen sanovan nimensä. Se kun on tulos tänne meille. Meirän musiikkiopistos opettava pualalaanen miäs on hommannu sen konsertoomahan meille. Onneksi MUN ei tartte juantaa sitä konserttia Kieli ulkona