Tästä se alkaa
Olen aloittanut uuden harrastuksen. Niin, vai onko tämä harrastus.

Kaverini koukuttamana tähän lähdin ja mielenkiinnolla odotan mihin tämä johtaa.

Parissa blogissa käydessäni olen miettinyt tuota vuodatus-sanaa. Tulee mieleen, että pitäisi valittaa jostakin oikein vuolaasti.. Se on vähän niinkuin muotia, tuo valittaminen. Jos kaveri kysyy mitä kuuluu. Siihen pitää vastata, että kauhea kiire ja paljon töitä ja kolottaa sieltä pakottaa täältä. Mulle on tullu sellaanen tunne, että jos vastaasin, että kiitos, mulle kuuluu hyvää, olen suhthyvässä kunnossa ja töissäkin menee ihan kivasti, niin minua ei pidettäisi normaalina. Eihän tämä elämä nyt oikiasti oo mitään shamppanjaa ja vaahtokarkkeja, mutta pitääkö siitä omalla asenteella tehdä vielä hankalampaa.

Huomasin just, että mähän taisinkin osata tuon vuodattamisen jalon taidon, vai?

Toivon kuitenkin, että tämän blogin vuodatukset olis pääsääntöisesti positiivisia.