Molin tuala Rooroksella vähä kylijystä kärventämäs. No ei siälä ny viikos tullu juuri miksikää, mutta olipa ny johkulaasta ensiapua. Eipähän niin maharottomasti hilseele ainakaa.

Tutustuun siälä sellaasehen kalajokisehen Janikahan. Kysyyn siltä yhtenä päivänä, jotta kuinka vanha sä oot. Siihen Janika, jotta :" Minä en ole kovin vanha. Itseasiassa minä olen hyvinkin nuori, koska minä olen viisi vuotta."

Huvittunusena muistelin entisestä elämästä tyäkaverini juttua, kun soli viäny flikkaansa päivähoitohon. Sinne oli tohoruksis juassu toinen hoitolapsi ja jo ovelta huutanu: "Mun äitillä on tänään syntymäpäivä!" Siihen hoitotäti, jotta: "Vain niin. Kuinka vanha sun äiti on?"  Lapsi tokaasoo suarastaan loukkaantunusella äänellä, jotta: "Ei mun äiti oo vanha, ku nätti.!

Lasten suusta ja niin edelleen Silmänisku