Iiiiik! Käylährin tuala Irenen plokis ja kauhukseni huamasin sen laskurista, jotta jouluhun on enää 23 päivää.

Lupasin kälylleni, johonaki tosi vakavas miälenhäiriös, teheräsille neliä paria unisukkia, jotta se saa antaa niitä joululahajaksi ystävillensä. Ajattelin, jotta mulla on siälä reisus hyvää aikaa niitä rustata. Takaasi tulles mulla olis ainaki  kaks valamista sukkaparia. Käly toi mulle langat. Luntaki valakoosempaa!!!!! Ei valamistunu reisus yhtäkää paria. Jos oliski, niin nolis hiaras, rasvas, kookosjäätelös ja tiärä mihinä kaikes oliskaa. Käly maksooki tyän jo etukätehen. Antoo rahan ja sanoo, jotta ostanny kerranki jotaki ittelles siältä reisusta. Rahat on käytetty. Ostin ittelleni bambusta teheryn käsilaukun ja hajuvettä. Valamisna on vasta yks sukkapari, yks sukka ja 1/6 sukkaa. Onneksi on viälä 23 päivää jouluhun.

7.12. on ehtoolla Kurikan kirkos konsertti, johona mä laulan kuaros kakkosalttoa. Sitte mulla on yks yksinlauluki. Ongelmana on vain se, jotta tulin äänestäneheksi ennakkohon, ennenkö laharin sinne reisuhun. Loput äänestä jäi hotelli Pilotin kokolaattiamattohon. Koko reisun aikana se ääni ei mua tavoottanu ja osa siitä on hukas viäläki. Jos johonaki näjettä ylimääräästä alttoääntä kulukeella, niin käskekää tulla kotia.