Mulla on todella huippu tyyppi kampaajana. Merja pitää huolen, että en aiva ruokottomana kulje. Jos mua ei vähään aikaan näy, Merja soittaa ja käsköö tulla näytille, jotta pitääkö väriä kirkastaa, peittää juurikasvua, leikata jne. Kun Merja opiskeli, olin sillä mallina sekä harjoituksis että varsinaisis näytöös. Mä kun en oo niin turhan nuuka siitä, jotta onko hiukset kiharalla vai sojottaako ne suoraa taivahalle tai onko ne violetin mustat vai monen punaasen kirjavat. Tapaan vain sanua: Pääasia, jotta kylillä puhutahan. Ja ihan varmahan on puhuttuki. Merja sanoo mulle aina, jotta ku sä oot tuallaanen ihiminen, niin et sä voi kulukia aiva tavallisella päällä. Minkämoinen ihiminen ja mikä on tavallinen pää???

Nyt Merjalla on opiskelija, Sini. Sen pitää antaa näyttö haudehoidosta. Se on sellaasta päänahaan hoitua. Ja minä kun oon tälläänen kapinen, niin mun pääsnäni näkyy tuloksekki. No arvaatta jo varmahan, jotta mä olin äsköön harjootuspäänä. Ja voi armias taivas, kuinka ihanalta se tuntuu. Eka hiukset pestihin. Sitte päänahkahan levitettihin jotaki lämpööstä mössöä. Siihen huppu päälle ja lämpökoneeseen ehkä n. vartiksi. Sitte hierottiin pää oikeen kunnolla ja vähä hartiootaki.. Mä nukuun joka välis, ku se oli niin ihanaa. Sitte hiuksista huuhdottiin pois se mössö ja kuivattiin. Ny aiva kohina kuuluu päästä, ku veri rupes kunnolla kiertämähän. Hiuksekki on ihanan pehemooset. Jos teillä on maharollisuus moiseen, niin suosittelen!

Parasta koko jutus on se, että se näyttökin teherähän mun päähän. Mä pääsen samahan käsittelyhyn ens viikolla uuresta!!!