Mulle tule vuaren verran yks kuvalehti. Erehryyn tilaamahan, kun soli aika halapa ja kylykiääsena sain jotaki, mitä mukamas kauhiasti tarvittin.

No ny tuli sitte lasku jatkotilauksesta !

Minä en oo mikää jatkotilaaja!!! Soviimma kohta sen myyjän kans, jotta minen tilaa sitä yhtää kauemmaksi kun yhyreksi vuareksi. Kysyyn viälä myyjältä, jotta onko se ny sitte saletti, jotta se tilaus varmahan loppuu vuaren päästä. Myyjä vakuutteli, jotta näin tuloo tapahtumahan. Mutta kuinkas sitte kävikään?

Hyvin närkästynysenä rupian soittamahan asiakaspalaveluhun haukkuakseni ne pystyhyn. Mutta siältä vain täti posmottaa mun korvahani, jotta kaikki asiakaspalavelijat on ny varattuna. Palavelemma kohta, ku joku niistä vapautuu. No minen kauaa sitä jaksanu kuunnella. Menin nettihin kyseesen lehtiyhtiön sivuulle ja palautetta kohtahan avasin sanaasen arkkuni. Ny sen siältä lukoo joku viatoon ihiminen, jollei oo osaa ei arpaa mun tilaukseheni. Mutta saimpahan mä ny kumminki kevennettyä omaa syräntäni.

Miälenkiinnolla orotan, jotta mihkämoista paluupostia minä saan.