Kellekkää ei vissihin oo jääny epäseleväski, jotta mä laulan.

Kuoros ku laulan se on altto stemma tai viälä vähä alempaa eli kakkos altto. Joskus oon laulanu kaverina jollekki miähelle jopa basson stemmoja. Jotta te, jokka että oo kuullu mun laulavan, voitta kuvitella kuinka alaha mä voin vaipua. Äänellisesti siis. Mähän oon muutoon hyvin korkohenkinen ihiminen. Vilukissi ainaki voi sen toristaa, ja kyllähän se paistaa näistä mun ajatuksistanikin. Yksin kun laulan, jourutahan nuattia aina transponoimahan elikkäs laskemahan äänialaa.

Otsikon mukaasesti keikkaa pukkaa. Lauantaina 10.5. olis Seinäjoella jokku pirijantehet, mihinkä pitääs mennä sellaasella kuorosta "erootetulla" pikkuporukalla. 18.5. on sen toisen kuoron, johona mä laulan, 35-vuotisjuhulakonsertti. Mä saanki siälä sitte laulaa oikeen syrämmeni kyllyyrestä. Juhulivan kuoron lisäksi siälä esiintyy toinenkin kuaro ja mä laulan siinäki. Sitäpaitti mulla on viälä yks soolobiisi ihan oikian bändin kans!!!!

Perästä kuullahan, kuinka ämmän kävi...